Verzenden & retourneren

SlippiesShop.nl  is onderdeel van het webwinkel warenhuis ToyzandGiftz.com


Verzendinformatie


Levertijd
Bestelt u op werkdagen voor 17:00 uur dan wordt uw bestelling in de meeste gevallen de volgende dag in Nederland met PostNL (voorheen TNT Post) bezorgd. Voor België geldt, voor 17:00 uur besteld, binnen 2 werkdagen met PostNL bezorgd. Bij een aantal van onze producten wordt soms in de omschrijving een langere levertijd aangegeven.

Verzendinformatie
Wij streven er altijd naar om uw bestelling, op werkdagen, binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet voorradig is. In dat geval krijgt u dit tijdig te horen en geven we u een indicatie van de levertijd. De status van uw bestelling kunt u volgen door in te loggen op onze site. Tevens krijgt u automatisch de Track & Trace informatie per e-mail verstuurd zodra uw bestelling bij ons is opgehaald door het postbedrijf.

Aflevering van uw bestelling
Wij verzenden uw bestelling altijd en alleen op werkdagen. PostNL  bezorgt in Nederland op werkdagen en op zaterdag. PostNL bezorgt in België alleen op werkdagen, in België wordt niet op zaterdag bezorgd. Op officiële feestdagen worden geen bestellingen verwerkt en bezorgd.

Speciale afleverwensen
Heeft u specifieke wensen met betrekking tot de verzending, bijvoorbeeld "b.g.g. afleveren bij buren" of "alleen afleveren op woensdag of donderdag" dan is er de mogelijkheid om dit aan te geven bij de bestelling. Wij houden hier dan rekening mee.

Openingstijden
ToyzandGiftz.com is geopend op werkdagen van maandag t/m vrijdag, van 09.00h t/m 18:00h. Wij kunnen t/m 18:00h bestellingen verwerken en bij PostNL aanbieden.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10.00h t/m 17.00h. Op zaterdag, zondag en officiële Nederlandse feestdagen zijn wij gesloten.
Officiële Nederlandse feestdagen zijn:
     Nieuwjaarsdag
     2e Paasdag
     Koninginnedag
     2e Pinksterdag
     Hemelvaartsdag
     1e & 2e Kerstdag

Verder dienen wij rekening te houden met eventuele aangepaste openingstijden van PostNL.


Verzendkosten
Binnen Nederland en België : GRATIS  bij bestellingen boven €50,-. Bij bestellingen onder €50,- rekenen wij €4,95 incl BTW, ongeacht of uw product in een enveloppe past of in een pakket gaat.

Voor alle overige bestemmingen buiten de BeNeLux dient u contact met ons op te nemen. 


Retourneren of Ruilen binnen 30 dagen* na ontvangst
Heeft u iets verkeerds besteld, spijt van de bestelling of een andere reden dan kunt u binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket uw bestelling retourneren of ruilen. 
Na ontvangst  van uw bestelling heeft u dus de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende dertig dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of u of namens u.

Retourzendingen worden geaccepteerd als het artikel onbeschadigd en ongebruikt is. U gebruikt het product slechts in die mate die noodzakelijk is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. 
Stuur het artikel inclusief alle toebehoren binnen dertig dagen naar ons terug, vergezeld van ons retourformulier en eventueel de originele factuur/pakbon. Verzend het artikel in een deugdelijke verzendverpakking.
Kortom: wij zien het product graag terug zoals het bij u is aangekomen en het product moet wederom geschikt zijn om door ons opnieuw te worden verkocht.

U kunt hier een retourformulier downloaden om bij uw retour zending te voegen.

*De wettelijke vastgestelde termijn van retourneren is 14 dagen. Wij verlengen dit echter altijd tot 30 dagen.  

Wij vergoeden alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping aan ons meldt. Wij wachten met terugbetalen tot het product is retour ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. In de meeste gevallen gebruiken wij voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Garantie
Indien u meent aanspraak te maken op fabrieksgarantie, dan dient u contact met ons op te nemen. Dit kan per e-mail of telefonisch. Na overleg met en na toestemming van onze klantenservice mag u het artikel retour sturen. U dient daarvoor ons retourformulier te downloaden en in te vullen. Stop dit vervolgens bij de retourzending.

ToyzandGiftz is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10.00h tot 17.00h.
      telefoon: (+31) 013-8228750
      e-mail:   klantenservice@ToyzandGiftz.com

De verzendkosten van uw adres naar ons zijn in het geval van garantie voor uw rekening. Indien het artikel wordt vervangen onder garantie nemen wij de verzendkosten van ons naar uw adres voor onze rekening.

Mocht u uw bestelling kapot of beschadigd ontvangen of gaat uw artikel binnen zeer korte tijd kapot door normaal gebruik, dan vergoeden wij de door u gemaakte verzendkosten dmv een gratis retour etiket, welke wij u toesturen. Neem in dit geval ook eerst contact met ons op.

U verpakt het product degelijk beschermd en vult de reden van retour in op ons retourformulier en stuur het artikel naar:

Retouradres Nederland:
    

     2HIP Creations BV / ToyzandGiftz.com

     Brede Steeg 2

     5062 KH  Oisterwijk ,  Nederland


Als u buiten de gestelde voorwaarden een artikel terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze klantenservice op:

     telefoonnummer (+31) 013-8228750

     email: klantenservice@ToyzandGiftz.com


Klachtenafhandeling:
Eventuele klachten over ons kunt u volgens de hier onder beschreven procedure indienen:

1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 14 dagen, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij ToyzandGiftz.com, nadat u de gebreken heeft geconstateerd. U dient dit per brief in te dienen.

2. Bij ToyzandGiftz.com ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ToyzandGiftz.com binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

3. Een klacht over een product, dienst of de service van ToyzandGiftz.com kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ToyzandGiftz.com als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.